samedi 25 octobre 2008

Violéncia policièra contra los trabalhadors Lindt a Auloron

Los salariats auloronés de Lindt, qui lutan per har revalorizar lo lor salari e qui aucupan aquesta setmana l'enterpresa, que son estat evacuats dimerçs lo 22 d'octobre, per las fòrças de gendarmeria. Au lòc de respóner favorablament a las demandas fondadas deus tribalhadors, la direccion que s'estimè mei de causir lo camin de la repression.
Anaram Au Patac que condamna l'intervencion violenta deus gendarmas suu siti de Lindt en responsa a un movement sociau legitime e pacifista.
Après mantuns mes de conflicte sociau, los salariats de Lindt qu'an obtiengut 15 euròs mei per mes, 50 euròs per 2009, somas derisòrias, sustot quan las comparam aus 14 milions d'euròs de beneficis de l'enterpresa. L'argument de la competitivitat avançat per la direccion qu'ei de non pas acceptar.
Solidaris dab lo salariats en luta a Auloron com alhors, Anaram Au Patac que torna afirmar la soa volontat de tribalhar e decidir au país, dens la dignitat.
Anaram Au Patac
Movement revolucionàri de l'esquèrra occitana
___________________________________
Violence policière contre les travailleurs Lindt à Oloron
Les salariés oloronais de Lindt, qui luttent pour une revalorisation de leur salaire et qui occupent l'entreprise cette semaine, ont été évacué mercredi 22 octobre, par les forces de gendarmerie. Au lieu de répondre favorablement aux demandes fondées des travailleurs, la direction a préféré choisir la voie de la répression.
Anaram Au Patac condamne l'intervention violente des gendarmes sur le site de Lindt en réponse à un mouvement social légitime et pacifiste.
Après plusieurs mois de conflit social, les salariés de Lindt ont obtenu 15 euros de plus par mois, 50 euros pour 2009, des sommes dérisoires, surtout quand on les compare aux 14 millions d'euros de bénéfices de l'entreprise. L'argument de la compétitivité avancé par la direction est inacceptable.
Solidaires avec les salariés en lutte à Oloron comme ailleurs, Anaram Au Patac réaffirme sa volonté de travailler et décider au pays, dans la dignité.
Anaram Au Patac
Mouvement révolutionnaire de la gauche occitane

Aucun commentaire: