jeudi 25 septembre 2008

Solidaritat Euskal Herria - Solidaritat Batasuna !

COMUNICAT DE PREMSA/COMMUNIQUE DE PRESSE/25-09-2008

Anaram au Patac que condamna l’operacion policièra francésa contra l’esquèrra independentista basca

Lo movement revolucionari de l’esquèrra occitana Anaram au Patac que constata un còp mei que lo govèrn francés e persegueish l’estrategia policièra e judiciària que mia Madrid per ua carrèra bòrnha desempuish mei de 10 ans en la soa luta contra lo movement de liberacion basco.

Las arrestacions espectacularas qu’estón hèitas per aqueths dias contra los representants de Batasuna que son l’illustracion d’aquesta collaboracion e de la mesa en scèna gavidada per Madrid entà criminalizar movements publics, arreconeguts, e militants arrespectats.

De l’aute costat deus Pirenèus, la justícia espanhòla qu’a illegalizat l’expression politica d’ua part de la populacion qui ne demanda pas que lo dret a autodeterminà’s e a deféner un projècte politic d’esquèrra. Aquò qu’ei la mesa en plaça d’un Estat d’exepcion qui ne pòt pas qu’esluenhar la resolucion politica deu conflicte, un conflicte que Madrid e París declaran totun voler estancar.

L’Estat francés, dab la soa experiéncia qui vadó en l’anciana Indochina, en Argeria o en Canaquia, n’a pas comprés arren ? E pensa que podem har carar per fòrça un pòble qui’s quilha ? E tot aquò shens forçar los principis signats en las instàncias internacionaus ?

Que brembam que la Guardia Civile e la Policia Nacional espanhòla que son tot an accusats de tortura contra militants bascos arrestats, e que la polícia e la justícia francésas e tribalhan, per ua part, dab informacions qui estón tiradas per aqueth biais.

Pr’amor tot aquò e pr’amor Anaram au Patac e reivindica l’arrespècte deu dret a l’autodeterminacion, que condemnam aquesta operacion policièra navèra contra l’esquèrra independentista basca. Ua operacion disproporcionada contra militants publics, qui tienen ua familha e emplecs, e que la polícia podèva convocar.

La repression n’ei pas la solucion. Sonque las negociacions e lo respècte deus drets deus pòbles e permeteràn de resòlver lo conflicte.

Anaram au Patac, que vòu tanben aperar las organizacions, los sindicats e las associacions qui’s disen progressistas a espiar çò qui’s passa en País Basco sud e nòrd. Tecnicas repressivas que son a l’òbra, qui serviràn e qui serveishen dejà entà reprimir los movements sociaus e politics jutjats tròp subversius peus Estats.

Anaram au Patac que’s solidariza dab las reivindicacions de las manifestacions qui’s debanan aquesta setmana e qui’s debanaràn dissabte 27 de seteme a Baiona, a 16h plaça deus Bascos, e a Bilbao lo dissabte 4 d’octobre a 17h30.

Anaram Au Patac movement revolucionari de l’esquèrra occitana

***
Anaram au Patac condamne l’opération policière française contre la gauche independantiste basque

Le mouvement de la gauche révolutionnaire occitane Anaram Au Patac constate une nouvelle fois que le gouvernement français suit la stratégie policière et judiciaire sans issue que mène Madrid depuis plus de 10 ans aujourd’hui contre le mouvement de libération basque.

Les arrestations spectaculaires effectuées ces derniers jours contre les représentants de Batasuna sont l’illustration de cette collaboration et de la mise en scène dirigée par Madrid pour criminaliser des mouvements qui ont pignons sur rues et dont les militants sont connus et respectés.

De l’autre coté des Pyrénées, la justice espagnole a rendu illégal l’expression politique d’une partie de la population, qui ne demande que le droit de s’autodéterminer et de défendre un projet politique de gauche. C’est la mise en place d’un Etat d’exception qui ne fait qu’éloigner une résolution politique du conflit dont Madrid et Paris, pourtant, disent tant vouloir voir la fin.

L’Etat français avec son expérience dans l’ancienne Indochine, en Algérie, et plus récemment en Kanakie, n’a-t-il rien compris ? Pense t’il que l’on peut faire taire par la force un peuple qui se lève ? Et cela sans violer tous les principes signés dans les instances internationales ? Rappelons que la Guardia civile et la Policia Nacional espagnoles sont régulièrement accusées de torture contre les militants basques arrêtés et que c’est en partie avec les informations soutirées de cette façon que la police et justice française travaillent.

Pour toutes ces raisons et par ce que Anaram au Patac revendique le respect du droit à l’autodétermination, nous condamnons cette nouvelle opération policière contre la gauche indépendantiste basques et ses militants. Une opération complètement disproportionnée contre des personnes publiques, qui ont des familles et des emplois et que la police aurait aussi bien pu convoquer.

La répression n’est pas la solution et seul des négociations et le respect des droits des peuples résoudront le conflit.

Anaram au Patac tient aussi a appeler les organisations, syndicats et associations qui se disent progressistes, a s’inquiéter de ce qui se passe au Pays Basque sud et nord. Des techniques répressives sont à l’œuvre et serviront et servent déjà à réprimer les mouvements sociaux et politiques jugés trop subversifs par les Etats.

Anaram au Patac se solidarise avec les revendications des manifestations qui ont lieu et qui auront lieu samedi 27 septembre à 16h à Bayonne, place des Basques et celle de Bilbao le samedi 4 octobre à 17h30.

Anaram Au Patac movement revolucionari de l’esquèrra occitana

Aucun commentaire: